Bmw-e-46 Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 Har et problem spesielt når bilen er kald at bensinmåleren henger seg opp. Bare trykker gassen litt inn og da fyker den opp på 2l/100km. Og når jeg bremser så går den ned på null, så plutselig fyker den opp på 1 l/100km, når bilen står stille. Hva kan dette være, det blir litt bedre etterhvert som motoren blir varm, men symptomene er der da også
Bmw-e-46 Skrevet November 14, 2013 Forfatter Skrevet November 14, 2013 Ingen som har noen ide på hva det kan være? lmm?
Djwik Skrevet November 15, 2013 Skrevet November 15, 2013 bensin måleren er koblet med gassen på bilen så den reagerer jo når du gir gass og når du bremser så vil den gå i null det er normaltnår du står stille så skal den enten stå på null eller maxkan også hende at det er feil i mekanismen til nåla men det er veldig lite sansynligevt prøv et annet instrument og se om det er bedre
Bmw-e-46 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 Takk for svar, mistenker det er noe veivakselsensor. Bilen er også veldig tungstartet. Og flere ganger når jeg bremser ned, så stopper motoren om jeg ikke rask nok med å få foten på gasspedalen igjen.
Djwik Skrevet November 15, 2013 Skrevet November 15, 2013 okda vil jeg anbefale å ta en diagnose på bilen er veivsensor defekt så starter ikke bilen i det hele tatt
Bmw-e-46 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 Var på bmw for 2mnd siden og tok feilsøking på bilen, da var det slange til veivhusventilasjon som var sprekt, motorlampen hat enda ikke begynt å lyse, men tydelig at noe ikke er som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå