VegardLian Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Min e34 525 tds touring '92 modell! Ikke den fineste eller beste, men det blir gjort noe med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Kan bli bøøøs, 525tds er så gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 gøy bil det hva er planene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 ser ut som et supert prosjekt det sleng ut noen flere bilder en kompis av meg har en hvit e34 touring hvis det er noe du trenger så bare si ifra er strøken lakk på dører bagasje skjermer osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardLian Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Planer er å få bort rust, byttet frontrute, få varmeapparatet til å funke(viften fungerer, men står fast på full varme..), lakering (Blir lakket i alpinhvit!), mulig byttet dieselpumpe da di har en tendens til og begynne og lekke..! og få tak i noen fete sommerfelger! Det som stopper meg er lønnen! Jeg er sluttet i lærlingejobben min og har under halvparten i lønn enn det jeg er vant med så.. Noen som har noen fete kantfelger til en billig penge, rop ut ! Trenger ikke å være dekk på felgene! Har nå fått montert fullelektrisk M5 skinn interiør! mangler kun skinntrekk til dørene.. Så om noen har, rop ut! Om noen har tips om hva jeg kan gjøre med den så kom med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Bra du ska ta rusten og Den viften din står fast på hakk 4 er nok motstanden som e gåen sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 litt optimistisk.. men har du denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå