powerfulglenn Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 Hei, Lurte på om noen visste om hvordan jeg kan gjøre min sprekere uten at det synes Som feks kam,innsug,dyser osv? Kom gjerne med linker Er 523, men er jo 525 motor Takk for svar
Jokkke Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 M50B25 innsug, chip, dyser, svinghjul, grenrør, luftfilter?
powerfulglenn Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 men passer m50b25 innsuget da? Har hørt mye greier ang det der :S hvilke dyser kan jeg sette på da? Lettere svinghjul?
camxer Skrevet November 15, 2013 Skrevet November 15, 2013 Om du har M52B25 sigelvanos som meg så passer M50B25 innsuget på med et "ombyggingskit" fra f.eks turner motorsport for spjeld og vakuumslanger. Dekslet til fuel railen kommer heller ikke til å passe fra det jeg husker og servooljetaken må "heves litt". Hjernen burde du også omprogramere. Selv har jeg alle delene og omprogramert hjerne på min, men har ikke fått tid til å sette den på enda Om du har TU dvs dobbelvanos utgaven, så må du nok bruke innsug fra M54B30 om jeg husker korrekt.
powerfulglenn Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 Stemmet stemmer husker det nå takk skal du ha
powerfulglenn Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 Men hadde du gidde og sagt ifra hvordan det fungerer med det oppsette du skal sette på? hadde vært rått med en frisk e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå