skohaa Skrevet November 15, 2013 Skrevet November 15, 2013 Heisann!Har et merkelig problem. Bilen er lettstartet når den har stått lenge, men når den har stått ca 1 time etter jeg har kjørt er den veldig tungstartet. Jeg får kanskje start hvis jeg "filer" i ca 30 sek. Det rare er at hvis jeg ikke får start med startmotoren får jeg veldig lett start ved å trille bilen i gang. Ryker litt hvitt med en gang den starter når den er tungstartet. Noen som har forslag til hva som kan være galt?
skohaa Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 glødeplugger? Den er lettstartet når det er minusgrader ute. Da gløder den i 3-4 sek. Da kan vel ikke glødepluggene være dårlig? Når den er tungstartet lyser glødelampen kanskje et halvt sekund.
skohaa Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 Den er lettstartet når det er minusgrader ute. Da gløder den i 3-4 sek. Da kan vel ikke glødepluggene være dårlig? Når den er tungstartet lyser glødelampen kanskje et halvt sekund. Altså den er lettstartet når det er minusgrader ute og den har stått lenge.
Dolk Skrevet November 15, 2013 Skrevet November 15, 2013 Jeg har erfaring med det og kan hjelpe deg, men det betyr at du må innom meg med bilen din. Hvis du vil kan du ta kontakt på PM.
Andreas89 Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 Hei. Jeg har akkurat samme problemet. Kan du gi meg noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå