Håvar Laugen Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Har da kjøpt meg bmw igjen og har endelig fått klørne i bilen jeg har vært på jakt etter siden jeg fikk lappen for drøyt 4 år siden har ikke så mye planer for den annet enn å bytte noen slitedeler, tone ruter og lakke opp noe småtteri er noe M-tech styling og M-tech ratt, skinn og noen rimeli pene felger Kommer flere bilder etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvar Laugen Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 da er det bestemt at bilen skal lakkeres etter hvert, tror det kan bli bra ny forstilling og powerflex bak + nye coilover! M3 skinn og fangere/skjørt/speil noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvar Laugen Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 etter positiv respons fra biltilsynet blir det nå ombygging til 325 tds! planen var å kjøpe en svensk 325 touring, så jeg kan bruke dører og diverse så jeg kan lakkere det når jeg føler for det og så lakker tak, stolper, bakskjermer og i dører når jeg føler for det en helg. motorrom blir lakkert når jeg bytter motor. har fått tak i m-tech frontfanger. trenger fortsatt m-tech bakfanger, skjørt og den såkalte "catkilleren" så si ifra om dere har til salgs! tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå