krisasagen Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 e39'n starter ikke, kjørte hjem fra jobb en dag også bare stoppet motoren.. så måtte slepes siste stykke hjem.. Har byttet veivaksel sensor men det hjalp ikke.. Det kommer gnist fra pluggen som jeg sjekket.. den var litt våt av bensin så tror den får det også, så syns det er litt rart den ikke starter, men det kan jo være at den ikke får bensin. noen spørsmål: er det noen "vanlige" feil med e39 så gjør at den ikke starter? Hvordan kan jeg se om den virkielig får bensin? Hvor å hvilken sikring/rele er for bensin pumpen? håper på lette svar
aalgaard Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Har hørt om flere e39er der bensinpumpa konker ut. Hva sjer når du prøver å starte den? Bare kinner den?
krisasagen Skrevet November 16, 2013 Forfatter Skrevet November 16, 2013 Ja, den bare kinner.. for noen dager siden så startet den og stoppet etter noen få sekund :/ har tatt diagnose på den, men det kom ikke opp noen spesielle feilmeldinger opp som gjør at motoren ikke vil starte :/ bare airbag passasjer sete og 2 abs sensorer og noen få til jeg ikke husker hva var..
bjalle Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Ta ut baksetet og sett på tenning så hører du om bensinpumpa går,kjøpte du orginal sensor så skulle den være ok,men ikke stol helt på at den fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå