enoxn Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Selger min e21 da jeg ikke har tid til den lenger, ble Eu godkjent i august i år og fremstår i teknisk grei stand, nye bremser, nye dempere rundt om samt senkefjører (35mm) Ble satt inn etter eu da tanken var å bygge litt i den, så orginale motoren står ved siden av, er i grei stand men svetter litt olje, på vei oppi er en 230FT motor ( 2.3 turbo fra en volvo) Men følger kun med om ønskelig. Med pristillegg kan orginal motor settes inn igjen så den kan kjøres. Bør byttes bremsepumper bak Bilder kommer Pris - 8000,- eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Hei! Har sendt deg melding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthuroie Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 hvor står bilen? bmwe21/m30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Se der du he he gamle bilen min jo at finnes liv i den enda er morro å se =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkjendal Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanaTURBO Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 e det rust ?? å hvor mye å hvor hen om det er rust på denn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 bilen er faktisk i mitt eie og har verdt det i ca et halvt år nålurer litt på hvorfor den fortsatt ligger ute hermen kan vel si at bilen krever full restaurering for og bli strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 jeg har satt meg villig til å selge denne vidre da jeg ikke har noe tid til å få begynt på denbilen har skilter og er eu godkjent års avgift er også betaltbilen trenger full restaureringbilen er ikke komplettmotor og gir er tatt utdette bør også gås igjennom før dette settes sammenjeg har ikke alle delene til bilen da jeg fikk bilen i deler bilen har rustønsker 5000 for bilen som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Miazga Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 jeg har satt meg villig til å selge denne vidre da jeg ikke har noe tid til å få begynt på den bilen har skilter og er eu godkjent års avgift er også betalt bilen trenger full restaurering bilen er ikke komplett motor og gir er tatt ut dette bør også gås igjennom før dette settes sammen jeg har ikke alle delene til bilen da jeg fikk bilen i deler bilen har rust ønsker 5000 for bilen som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-m... Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Den bilen der er meget utrusta laga nye torn bak pån over den gamle rusta huff mye jobb på den der ass .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå