Stian Børresen Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Har en e90 som fortsetter å gi meg en feilmld etter at jeg byttet VVT sensoren. Denne ga meg referansepunkt feil som forsvant med ny sensor. Etter byttet kommer denne feilmeldingen opp: --------------------------------------- E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 16.11.2013 13:00:11 ECU: MEV9N46L JobStatus: OKAY Variant: MEV9N46L ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 29DD CDKSWE - Schlechtwegstreckenerkennung Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 328320 km Motordrehzahl (nmot) 1120.00 /min Relative Luftfuellung (rl) 21.00 % Fahrzeuggeschwindigkeit (vfzg_u) 0.00 km/h Zeit nach Start (tnse_u) 51.20 s Radgeschwindigkeit zu hoch Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose aktiv Zyklus-Flag gesetzt Error code: 29 DD 41 05 00 00 01 28 80 40 1C 1C 00 02 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF ============================================================= Tysken min er ikke helt 100 så dette sier meg fint lite og det å søke på dette ender ikke i mye fornuftig heller så om noen vet hva som er greia her hadde det vært supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå