bmw cab Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 (endret) Hei! Jeg trenger litt hjelp her nå folkens. Har byttet fra grått kjedelig stoff interiør til sort skinn, ink til sort gulvteppe i hele bilen. Men mangler en del ting ennå. Så hvis noen har noe der ute send meg gjerne en pm. Trenger: -Sort midtkonsoll med plass til el.ruter(den som går over håndbrekket og girkule/posen) -Sort girkule og posen rundt -Sort plate som går rundt girkule posen -De dekslene som går over høyttalere foran ved føttene i sort(tenker da på den med fothviler på sjåfør siden og over høyttaler passasjer siden) -Sort hanskerom gjerne med den trelista -Under delen av Dashboard i sort, gjerne med trelista(Den lille biten som går over mot sjåfør siden fra midtkonsoll) -Sorte A stolpe deksler -All sort innredning i bagasjen(skal ha til touring) -Sort rollo til bagasjen -Lese lys foran i taket -Sorte lister som holder gulvteppet på plass foran og bak Shit, det ble en del det gitt. Men uansett, gi meg en pling hvis noen har det der. Helst i nærheten av Akershus Endret November 21, 2013 av sjøbuse Les Bimmers regler før du poster.. 3. Ett utropstegn holder! - Vær forsiktig med tegnbruket og caps lock. Masse !!!!!!??!??!?? og STORE BOKSTAVER hjelper deg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Jeg har komplett dashbord, midtkonsoll, og alt tilhørende midtkonsoll, hanskerom og nedre del av dash. Ligger i Maura, 10 min fra Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Jeg har en del av det. 20 min fra Lillestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå