-oddi- Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Hei Fikk i dag angel eyes ringer i posten fra UK, men passformen var jo absolutt ikke noe og skryte av. Noe inni ringen som tydligvis knakk når jeg skulle montere det, så lys ble det absolutt ikke Finnes det noen som selger ringer til e38 med god passform?. Eller er det like så greit og kjøpe helt nye lykter med angel eyes istedefor?. Litt skeptisk til disse billig lyktene, noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 ikke kjøp uorginale lykter. de er stygge! har du facelift bil? EDIT: mer info. Det som kankk er nok lysrøret inni ringen. Her er noe greier fra da jeg monterte AE på min 99 mod 740HalvveisFerdig Kjøpte AE med gult lys på ebay. Er CCFL ringer. Like de biltema solgte. Og gs. Bare disse kosta ca 200.-Ble skeptisk da pakka kom. 7000K ultra white er ikke gult.De er til E 38. Men passet ikke. Så klemte de inn foran innerglassa istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-oddi- Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Oi, det ble jo veldig bra da . Bilen min er før facelift (1997) Nei er veldig skeptisk til og kjøpe nye uoriginale lykter. Dette er jo en klassiker av en bil, og det skal den fortsatt få lov til å være . Så spørs om jeg må bestille meg et nytt sett med ringer igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 jeg hadde en 98 728 før. den hadde hvite AE fra biltema. der passet ringene slik de skulle. På min nåværende 99 facelift passet de ikke. så monterte de litt annerledes bare. 728`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-oddi- Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Da har jeg bestilt det samme kittet som du visste der. Håper virkelig ikke at det blir 7000 k til meg heller, så vi får se. Testa de ringene som jeg kjøpte nå, visste seg at 2 av ringene var blå, mens 2 var hvite. Så håper at jeg hvertfall får 4 stk ringer med samme farge, det har vært greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Ok. I kittet jeg fikk var det noen løse klips til å feste ringene med. De fikk jeg ikke til å passe på ringene. Så de ga jeg opp. Fulgte også med noen dobbelsidige tape biter. De festa jeg bak på en ring. Tok ut glassene fra den svarte rammen og tredde ledningene gjennom rammen og satte i glasset igjen slik at ledningene ble klemt fast i toppen av glasset. Så klemte jeg på plass ringene i den svarte rammen foran glassene. Så tapen på baksiden ble heller ikke brukt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Her er de ubrukelige klipsene. Rammen med innerglassene tatt ut av lykten. Ringen på nærlys montert. Og ramme montert tilbake i lykt. Ringen er bare klemt så langt inn forran glasset jeg turte før ting knuste. Hehe. Og på fjernlyset. Kan se ledninger klemt fast i toppen av innerglassa. Og alt montert i bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 sorry, men kast det der dritet, kjøp fete ringer fra umnitza, http://www.umnitza.com/predator-orion-v2-led-angel-eyes-with-remote-p-1198.html jeg har uten remote, men med opaque i 6000k på min preface 7er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-oddi- Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Takk for gode tips og bilder Sjøbuse. Satser på at jeg får montert de uten og knekke de neste gang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå