DKvelstad Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 (endret) Hei! Nå har det dukket opp et kjempeproblem her, har hatt min bmw e92 (320D) siden i mai. Har ikke hatt noen for problemer med den til nå. Alt virket normalt da jeg parkerte bilen på søndagkveld. Mandag kom, og jeg skulle kjøre til jobb. Satte meg inn å trykte på start knappen, fikk da beskjed om å være så vennlig å vente pga preheating ("Preheating, please wait"). Var vennlig å ventet, og ventet. Prøvde på nytt og samme beskjed kom. Ute var det hele 7 grader, så det burde vær forhold som selv en dieselbil skulle klare å starte under. Har prøvd å bytte batteri, hjalp ikke. Det var lite drivstoff da jeg parkerte ( i nedoverbakke), ca 70km igjen, nadaniks! Jeg kan høre det klikker i startreleet når jeg trykker på startknappen. Kan det være glødepluggene ? Fint med innspill før jeg går i gang med feilsøking av dere som har peiling. på forhånd tusen takk! Daniel MODERATOR EDIT: Endret topic. Les forumsregler. 3. Ett utropstegn holder! - Vær forsiktig med tegnbruket og caps lock. Masse !!!!!!??!??!?? og STORE BOKSTAVER hjelper deg ingenting. Det blir bare uryddig, useriøst og slitsomt å lese. Budskapet kommer like godt frem (bedre for de fleste), med skikkelig tegnbruk og korrekt bruk av små og store bokstaver. Husk også stor bokstav i begynnelsen av hver setning, dette letter lesingen betydelig. Endret November 16, 2013 av sjøbuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå