XooX Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44923385&editAd=true BeskrivelseÅrsavgift 2013 er betalt, men skilter innlevert da jeg aldrig fikk somlet meg til å gjøre den ferdig til EU kontroll.Bilen er fult kjørbar på prøveskilter!Lite rust og bulker.Kontaktes helst på mail.Nye deler som er byttet:2 Dekk foranHjullager begge sider foran.Bremseskjold begge sider foran.Bremseklosser begge sider foran.Bremseskiver begge sider foran.Bremseskiver begge sider bak.Bremseklosser begge sider bak.Forsterkede fjære begge sider bak.Støtdempere begge sider bak.Bremseslanger begge sider foran.Alle bremseslanger bak.hjullager v side bak.bremseskjold v side bak.breakekwire v side.Alle bremserør ABS føler h side foran.ABS føler v side foran.ABS føler h side bakOlje Luftfilter.Dieselfilter.Lufteskruer til bremser alle hjul.stabilisatorledd begge sider foran.V forskjermDet følger med lager, bremseskjold og brekkwire til v side bak, men ikke montert.Ble aldrig ferdig pga att jeg knakk en bolt til bakstillingen og ikke har tilgang på bukk så bolter mutter bør skiftes og firehjulskontroll taes.Nye deler som følger med (ikke montert)ABS føler v side bak.hjullager bakbremseskjold bakbrekkwire.begge registerkjedene.4 glødeplugger.Komplette bærearm med foringer og kule h foran.Komplette bærearm med foringer og kule v foran.Komplette styrearmarm med indre og ytre ledd h sideKomplette styrearmarm med indre og ytre ledd v sidegummimansjetter ti styrearmer begge sider.pakningssett bremsecalippere begge foran.vannpumpeTårnlagere dempere bak begge sider.Diverse foringer.Tåkelys\lamper for montering i fanger (ledningene ligger der)Nytt speilglass.Deler monter\medfølger for ca 12000.-Brukte deler som følger med (ikke montert)Ekstra bak fanger.Takrails.Defekter: Jeg vet omSprekk i frontrute(utenfor synsfelt)Defekt batteri.Glødeplugger.(medfølger)Bolter knekt i bakstilling.ABS lampe lyser.(sensor medfølger)H frntlykt er missfarget.Skiltlys sprekt\lås bakluke..Dårlige bakdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå