Tony Magnussen Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 (endret) Har en BMW E39 Touring som trenger et komplett sett sommerhjul med senterkopper og (helst) bmw emblem. Så lenge dekkene holder en til to sesonger så er det mer enn godt nok Bilen skal selges så utseende og størrelse på felg er helt uvesentlig Billigst mulig, alt tas med i betraktning! Holder til rundt oslo, akershus, og drøbaks-området. Mvh Tony Magnussen Endret November 21, 2013 av sjøbuse Les forumsregler før du lager en topic.. 3. Ett utropstegn holder! - Vær forsiktig med tegnbruket og caps lock. Masse !!!!!!??!??!?? og STORE BOKSTAVER hjelper deg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 jeg har et sett med 16 bmw org felg på bra sommer dekk holder ca 2 sesonger tilfelgene er i god standselges for 2500kan hentes i tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Magnussen Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Følger det med senterkopper og alt? Si 2000,- så henter jeg dem så raakt som mulig. Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Magnussen Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Raskt** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Følger det med senterkopper og alt? Si 2000,- så henter jeg dem så raakt som mulig. Mvh Tony ja alt følger med untatt hjulbolter for det har jeg ikke er felgene på bilde ja du kan få de for 2000,- pm er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Magnussen Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Har nå fått tak i sommerhjul, takk for respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå