Jaws Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Hei folkens, Eg har fått eit lite problem med soltaket mitt på min e61, taktrekket er todelt men det er berre den fremste delen som går frem og tilbake, den bakerste følger ikkje med, eg har klart og fått fisket den bakerste delen frem for hånd men finner ikkje ut korleis disse henger sammen, kan nokon hjelpe? Mvh.
Jaws Skrevet November 21, 2013 Forfatter Skrevet November 21, 2013 Er det ingen som har vert borti taktrekket på panoramaglass?
Jaws Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Er ei stund siden eg postet dette men er det fortsatt ingen som har litt info om panoramataktrekk? frode1976 reagerte på dette 1
Alpina1982 Skrevet Juni 20, 2014 Skrevet Juni 20, 2014 Bump Lurer jeg også...Har problemer med en X3..bakre tak står åpent i tilt...Dette har jo kontroll på hvordan jeg skal fikse..men kommer ikke til..pga at taktrekket står bom fast i ventilasjonsmodus...Ja jeg har prøvd å resette systemet... Noen må kunne noe om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå