Hogstad Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Holder på å fikse opp en E30 og da trenger jeg stadig litt småtteri underveis. Kommer til å oppdatere første post med nye deler jeg trenger, og fjerner de delene jeg har fått tak i. Jeg holder til i Tønsberg Bilen delene skal på er en 1987 Facelift 4-dørs E30. For tiden trenger jeg ; Facelift frontlykter Kan kontaktes her, eller på 928 94 745 Mvh, Christian Hogstad
manta-a Skrevet Januar 12, 2014 Skrevet Januar 12, 2014 Har 4 stk døre i blå metallick som e bulkfrie,men noe rust i fals på framdøre.Men bakdøre mene æ og husk att e bra.Gråe dørtrekk og tona ruter i de.Pm hvis det sku vær av intresse.Mulig æ har bra frontplate og.
w-132 Skrevet Januar 26, 2014 Skrevet Januar 26, 2014 har greie bakluke du kan kjøpe billigt fra ein cupe men den e jo lik som sedan
Hogstad Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 Bakluka har jeg allerede fått tak i Oppdatert første post.
aalgaard Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Oppdatert Har orginale faceliftlykter send meg en pm om det er intressant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå