Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har en e46 320d 2005 mod, og har hatt en del problemer med denne. Tidligere var det problem med at den plutselig stoppet, eller ikke startet, uten å slå på og av tenningen en del ganger,  det fant jeg ut var et motorstyringsrele som var gåent, bytta dette og alt virket fint. Kjørte i ca en uke, stoppet bilen(på en ferge selvfølgelig) og når jeg skulle starte igjen, startet den ikke. Holder nå på å lete etter feil, har sjekket elektriske dieselpumper, alt er i orden med dem. Men  har tatt av en dieselrør på en dyse, og der kommer det ikke diesel. Har diagnoseutstyr til denne og får opp feilkode 46D1 internal ECU 4. Er det noen som vet eller har hvert borti lignende problem? Og eventuellt har noen gode råd.

Skrevet

Starter ikke i det hele tatt, har testet det meste, men lurer på om noen vet hva som styrer den mekaniske dieselpumpa, det må være noe der som gjør at den ikke leverer trykk til dysene, tror det er elektrisk, ettersom bilen gikk helt fint, til jeg stoppet den, og etter det har den ikke startet. Det kommer ikke opp noen varsellampe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...