Super1 Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Heii nå har jeg blitt lei av "slark" i venstre side bak... det "dunker" eller "klunker" når jeg kjører i fartsdumper, hull, og grusveier... Har byttet alle dempere, så det kan ikke være dempere noe jeg trodde. Tipper mest på foringer, men vet ikke 100%, har prøvd å sjekke litt men bilen er så stiv at jeg klarte ikke å merke no spess når jeg prøvde teste understelle for slakk/ulyd Lurer på om jeg bør bytte alle foringer bak. Så neste blir å spørre om hvilken foringer det sitter bak på e46... er det mer enn de 4 storforingene? Hvilken er det på dette bildet under. Takker for svar.
Aguilera Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Litt "off" det du spør om, men det hørtes kjent ut. Mine "ulyder" viste seg å være sundtrusta bremsesko..har du sjekka det?
Super1 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 nei det har jeg ikke sjekket,,, vet ikke hvordan den ulyden kommer, men høres ikke ut som bremsesko :/
Aguilera Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Typisk dunk og klunk - veldig metalliske ulyder. Spesielt i humper og dumper som du sier. Verdt en sjekk
Super1 Skrevet November 21, 2013 Forfatter Skrevet November 21, 2013 Men om det skulle være noen av foringene hvilken på bildet over kan det være?
Julianv Skrevet November 21, 2013 Skrevet November 21, 2013 Det varierer fra bil til bil hvilken som ryker først. Ta den på 4-søyler og sjekk etter slakk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå