Fairmontragger Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Noen som har en M43TUB19 motor liggende?? Ser ut som min synger på siste verset.. Holder til i Telemark. PM med pris og kmstand om du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Har en som er havarert, men det hjelper vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fairmontragger Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Definer havarert.. Hva er problemet med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Turtallet datt plutselig. Kjedestrammeren er dårlig, så lurer på om den har hoppet over ei tann eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fairmontragger Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Pris på den og hvor i landet i tilfelle? Er jo noe som kan vurderes da det ser ut som om jeg har hull i enten blokka eller registerdekselet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Bare motor, eller skal du ha girkasse og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fairmontragger Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Trenger i tilfelle kun motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Jeg har også en som skal være kjørt tom for olje. 1000,- kr i Sandefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå