Docen Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Selger ASA felgene mine. 18" med 8,5 bredde foran, å 9,5 bredde bak. Dekke som står på foran er Federal 225/40 18 og bak er tilsvarende bare med Bridgestone. Har stått på E36 , (passer også E34 med spacing) derfor den "lave" bredden bak , for å ikke subbe. Dekkene er OK mønster i å holder nok en sesong til. Tenkte meg 3000 for alle 4 Bolt Sirkel 5X120 ET er jeg usikker på. Ta kontakt på PM for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Docen Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Opp å hopp, kan også byttes i andre felger. kom med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Er de rette og rister ingenting? Og kanten på dem? Hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Docen Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Rette, å ingen risting ja, kanten er breiere bak en foran, ser hel å bra ut, er noen tegn til korrisjon eller hva en skal kalle det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå