råner Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 selger en 318is etter som jeg har flere biler.bilen har svart skinn interiør, svart taktrekk, og svart dashbord.den er eu godkjent til september 2014,kjøpte akkuratt helt nye sommerdekk, kjøpte og nye sommerfelger.vinterdekk er piggdekk med bra mønster.bilen er helt utrolig fri for rust, har ikke klart å finne noe karroserirust i mitt eie.Motoren er blitt byttet av fagmann,den har gått rett i underkant av 220, men bilen har trilla 270.deler som nylig er byttet:- alt av foringer venstre bak + hjullager- travers og foringer til girkasse- bærearm fremme/m bærekule- begge foringene til bærearmene fremme- Diff- Lmm- lambdasonde- Frontlykter- baklykter- høyre skjerm- grillrammeer masse mere men kommer ikke på mere i fartanegativt:- mangler noen klips til noen lister(disse er bestillt)- listene som går rundt vinduene er litt stygge.For flere bilder/info ta kontakt Utstyr ABS Radio/CD Airbag Radio/kassette Aircondition S./V. hjul Delskinn Sentrallås EU-godkjent Servo El. just.speil Skinn El. vinduer x 2 Sound system Klima Sport understell Kurve/tåkelys Startsperre Metallic lakk Varmeseter Nedfellb. baksete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ca pris? bytte i noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 kommer ann på hva.. kom med info og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 har fikset vinduet og dørlås er også fjernstyrt sentrallås på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 kom med forslag til innbytte.. stv er av stor interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hei Interesert i bytte i audi a6 1996 mod!? Skinn interiør, nylig bytta store deler av forhjuls stillinga, jevnlig olje og olje filter skifte ( 8 000 km ), bytta foringer i bakhjuls stillinga, veldig bra for rust, 2,6l v6! Nettop EU ok for 2 nye år ( 2 uker siden ) Mvh. Simon Lobekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Er foresten stv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Kom med bilder:) hvordan er det med rust? Ventiltikk? Bruker den olje/vann? Hvor holder du til? Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Bilder ska jeg sende når jeg kommer hjem ellet imorgen Nesten ingenting rust, veldig vellholt men har en liten bulk bak på høyre hjulbue! Bruker verken olje eller vann og er ingenting ventil tikking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Jobber kveld skift denne uka Bor på Bryne i time komune ikke så lankt ifra stavanger men kan møtest på halvveien så lenge du ikke bor i kautokeino eller noe sån hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 bor i arendal men vil gjerne ha noen bilder og mere info (km stand, mangler osv ) men er veldig godt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Ingen mangler, gikk igjwnom eu uten noen feil siste eu ikke ein 1'er feil engang km stand er 211 000 km har du eit nr eg kan nå deg på utenom? Har du en adresse og? Skulle bare funnet ut hvor lankt borte de er 3 plasser som heter arendal Hognestavegen 52a 4340 bryne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Fra Fevik (Tettsted) Fevik, Aust-Agder Til Hognestadvegen Bryne, Rogaland Distanse 272 km Estimert tid 4 timer og 4 minutter .. var et stykke.. men send noen bilder da så kan vi se.. eier bilen sammen med en kompis så må bare høre at han er på lag.. hvordan tenkte du å gjøre bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Skal få tatt noen bilder imorgen når de er lyst ute, blir 2 timer hver elns da! Ang bytte blir de reint bytte reiner eg med så de blir skrevet to salgs meldinger og levert til bil tilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har du ein mail eg kan sende bildene på? Tar så lang tid og laste opp her på bimmers med telefonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå