krbj Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Har nå byttet absolutt alt i forstillingen, borsett fra spindel/hjullager. Kan ikke kjenne noe slark her heller, men har en irriterende dunking på førersiden når jeg kjører på ujevnt underlag. På passasjersiden merkes ikke denne dunkingen, og jeg lurer rett og slett på om det kan være løse bolter i bakkant av traversen som har skyld i dette. Dunkingen kan kjennes i fotbrønnen på førersiden. Har noen av dere med e39 opplevd løse bolter her? Setter stor pris på innspill
Mysemannen Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Har noen av dere med e39 opplevd løse bolter her? Nei. Topplager er det første som kommer til tanke, deretter stabstag lenker/foringer. Etter min erfaring er E39en kresen på piratdeler og spiser kina topplager til frokost
krbj Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Topplager ble byttet for et års tid siden/15kkm til orginal bmw-del. Lenkearmene ble også byttet i samme slengen. Er nye powerflex i alt av foringer foran, men klunkingen var der før jeg bytta til Pflex også... Kan ikke fatte og begripe hva det er som nå er defekt foran der nå altså. Har lagt merke til at denne dunkinga forsvinner når jeg trykker på bremsen, men alt ser tight og fint ut der i gården. Fant forresten en liten interessant tråd her: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=604481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå