J0nni Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 M3 eller mtech bakfanger til e46 coupe ønskes kjøpt! Er en 2000mod med kun to eksospotter (ei dobbel). Ønsker også å kjøpe m3 speil hvis noen har liggende eller ikke bruker de lenger Gjerne i Møre og Romsdal eller Sør- Trøndelag, men er ikke et krav. Svar ønskes på PM/93205296 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Bump Jeg har m3 speil og bakfanger til salgs. Du kan få kjøpe det av meg samlet for 4.500+evt frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Hadde vært supert om du kunne sendt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Hadde vært supert om du kunne sendt noen bilder Er ikke hjemme for øyeblikket, men delene er strøkne, og uskadet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Er ikke hjemme for øyeblikket, men delene er strøkne, og uskadet! Si fra når du kommer hjem eller får mulighet til å ta noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Si fra når du kommer hjem eller får mulighet til å ta noen bilder da Det skal jeg gjøre=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Opp Hei! Jeg har nå 2 par av hver i topp stand! Delene har jeg i carbonsvart og i titansølv. Bor i strömstad, sverige, kan du hente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Bor midt i Norge så det blir nok litt langt, men kan du for eksempel sende bare speila? Og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Bor midt i Norge så det blir nok litt langt, men kan du for eksempel sende bare speila? Og pris? Ok, men jeg kan sende allt jeg, ingen problem det? 5000 inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0nni Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Hadde vært supert om du kunne tatt noe bilder av de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hadde vært supert om du kunne tatt noe bilder av de da Ja, her kommer bilder av bilen hel iaf:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Husk på at bakfanger fra en m3 ikke passer en coupe uten mye modding. Da må man ha m3 replica fanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå