Halgahl Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Heisann Har en Rød 318iS jeg gjærne vill selge grunnet vill ha nytt prosjekt. Har brukt bilen hele tiden og aldri hatt noe som helst trøbbel selv om den putrer litt på tomgang. I sommer påkostet jeg bilen godt over 20 000,- i M styling, effektanlegg, interiør, lykter/lys og full lakkering. Jeg tok all grunnarbeidet selv men bilen ble lakkert på profft lakkverksted hos Magnes Auto As. Lakken kjøpte jeg hos Norbond.no og er lastebil lakk med 10% klarlakk i på siste strøket så den er Meget pen og se på. Er også proffsotede ruter helt frem. 5% bak og 50% på de 2 sidevinduene fremme samt en "Solskjerm" i frontruta som er kål svart. Fargen på bilen er nå RAL3020 Verkehrsrot. Meget slitesterk lakk i og med at det er lastebil lakk, så bidt jeg er kjennt finnes det ikke rust på bilen. Tok alt overflaterust med sandblåseren før jeg leverte den til lakkering. Han på lakkverkstedet gikk grundig over mitt forarbeud for og se at alt var ordentlig gjort. Negativt: Litt dårlig håndbrekk Puttrer på tomgang (Lambdasonde?) Ikke godkjennt senket i vognkort da jeg ikke har papirene på senkesettet. Er Supersport fjærer og dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Hmm. Fikk ikke inn bilder med Iphone. Skal det gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Pris er kanskje greit og få med. 40 000,- men tar imot bud også. Ikke skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ute etter bra e36 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halgahl Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Ikke solgt nei. Hsr fått bud på 35K men tror ikke jeg vill selge alikevell. Bilen jeg var ute etter ble solgt så tror bare jeg vill fortsette å koste på denne bilen flere penger. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå