Gå til innhold

M20B23 turbo & M50b20

Tho320mi
 Share

Anbefalte innlegg

hei! har en m20b23 turbo motor jeg skulla hatt vekk, den står og tar plass oh er ikke noe jeg trenger så selger den, har også en m50b20 som er "syk" som jeg og skulle hatt bort, (står i bil) non vanos og en m50b20 enkel vanos delemotor...

har også en hau av andre E36 og E30 deler liggende, send melding på 96045824 eller kontakt meg her for info eller om du skulle trenge noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info om turbomotoren?

kjøpte motoren bare for å bygge banebil, men da jeg hadde fått tak i e30 nskulle eier ha siste dag med den og da vraket han, så da ble ikke det noe og da ble motoren bare satt på låven og siden har den stått der, (1,5) mdn ca. er turbo fra garett podusent, hva mer vet ikke jeg for har ikke sett på den, men er turbo manifold(helt ny) wasegate intercooler, og slanger det og noe anna småtteri som adapter til oljefilter, tight og BRA kasse og noe anna, motor er komplett med ledningsnett og alt klart for å inn i e30, nesten mangler noen slanger bare. Chippa hjerne og 535 dyser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du no info på turbo motoren? hva følger med? hvilke dyser, chip, turbo osv..

mvh

kjøpte motoren bare for å bygge banebil, men da jeg hadde fått tak i e30 nskulle eier ha siste dag med den og da vraket han, så da ble ikke det noe og da ble motoren bare satt på låven og siden har den stått der, (1,5) mdn ca. er turbo fra garett podusent, hva mer vet ikke jeg for har ikke sett på den, men er turbo manifold(helt ny) wasegate intercooler, og slanger det og noe anna småtteri som adapter til oljefilter, tight og BRA kasse og noe anna, motor er komplett med ledningsnett og alt klart for å inn i e30, nesten mangler noen slanger bare. Chippa hjerne og 535 dyser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Får muligens en sånn motor medfølgende et prosjekt, hva er interessen og mulig pris for å få igjen noe for en sånn motor? Så at fler var litt interessert, beklager gratis bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...