Espen Knudsen Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 hei har en 96 mod bmw 520 som plutselig begynte og koke. sjekka da at radiatoren lakk. kjøpte da ny og byttet denne. den nye var identisk eneste som mangla var sensoren som sitter oppe på radiatoren på passasjer siden . denne var koblet fra på den gamle så jeg flyttet den ikke over. problemet mitt nå er at når jeg har fylt vann og fått ut all luft. så virker det ikke som den får kjøling. har sjekka viften som sitter foran radiatoren den går ikke . det virker heller ikke som det er noe nevneverdig sirkulasjon i vannet. eksosen er ikke hvit . det er heller ikke hvit farge på oljen . så da er det vel ikke toppen? noen som har opplevd noe lignende? og kanskje har svaret?
BmwDieselPower Skrevet November 27, 2013 Skrevet November 27, 2013 Ha villet sjekket vannpumpa da disse er en svakhet pga at skovelhjulet er av plast og blir sprøe over tid:)
Espen Knudsen Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 takk for svar. kjøper vannpumpe imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå