Gå til innhold

hjelp til anlegg i e60!:/

Anbefalte innlegg

Har en e60 som jeg har sub og forsterker som jeg puttet inni etter jeg kjøpte bilen og har problemer med at når jeg stopper bilen så ligger elemente og slår og lsger litt lyd.. det er montert en slags boks bak ved batteriet som sender signal videre til forsterkeren... noen som vett noe?::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jord rett i batteriet hvis det ikke er gjort allerede! Og boks som sender signal? Snakker vi om en sikringsholder eller kondensator? :P For signal fra batteriet ville jo ikke hørtes bra ut, signalet burde kommer fra spilleren.. Sleng ut et bilde?

Det er bra du spør, for det er ingen lek å drive med elektrisitet i en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du dra til noen som har peil på det. De fleste her inne har jo det, blant annet Custom. Men vi må noen bilder, mer info før vi kan hjelpe deg.

Mest sannsynlig er at du har en jordingsfeil. Har du ikke peil på noe sånt, så hører du med folk som har det. Fortsetter det sånn, så kan du risikere å brenne RCA spolene på spilleren din, brenne utgangen på forsterker eller rett og slett ødelegge subben. Og verste fall ødelegge noe elektronikk i din egen bil.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg du har en omformer fra høynivå til lavnivå. Kanskje denne siden bilen hadde vært hos bassbrothers. http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=14051&prodid=806

Kan tenke meg det er remote signalet som går fra denne til spilleren som driver tuller. Ville prøvd å tatt remoten fra en annen plass og sett om det hjalp.

Det tar litt tid etter du har stoppet og låst en e60 før den boksen gir signal til forsterkeren tror jeg, hvertfall det jeg har merket i min. Og da tror jeg den står å sender signaler til forsterkeren.

Prøv ta remote til forsterker fra sigarett uttaket bak i bagasjen eller legg den til spilleren og se om dette hjelper, da strømmen kuttes til forsterkeren med en gang og ikke står på i mange minutter etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...