m520 Skrevet November 27, 2013 Skrevet November 27, 2013 Har en 96 520ia som jeg byttet motor på for noen uker siden. satt i en 2.8 motor istedenfor, med samme girkassa jeg hadde. Men nå er den i nødmodus, så nå vil den ikke gire og kun slurer. Første prøveturen etter motorbytte, så var den iorden i noen hundre meter, men etter det i nødmodus. Noen som har noen idé om hva som er galt?
m520 Skrevet November 28, 2013 Forfatter Skrevet November 28, 2013 Når jeg byttet oljekjøleren, forsvant det noen liter olje, så trudde kanskje dette var problemet. Så i dag fylte jeg olje på den. Dreit meg ut, og tok ut bunnpluggen på girkassa uten at motoren gikk, så forsvant noen liter til. Men fikk tilslutt på ca 4-5 liter olje. lampa slukket ikke. Eller, jeg startet og stoppet den mange ganger, og kjørte litt frem og tilbake på plassen utafor verkstedet. siste gangen jeg startet den, når jeg skulle kjøre den inn i verkstedet, lyste ikke lampa, og når jeg satte den i R, gikk den pent og rolig i gir, men lampa kom med det samme etter dette. Litt rådløs, og har ikke mulighet til bilhenger, så får den ikke til Bilia for diagnose heller. Noen forslag, eventuelt noen som vet om det er noen mulighet til og resette kassa uten diagnose?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå