knoskar Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Hei, selger turbo prosjektet mitt fordi jeg trenger penger til et annet prosjekt! Kjøpte nesten alt ifra en annen inne på forumet her for 7000,- i august i år.. En ubrukt T3/T4 turbo ifra KSR As Har vannskjært flenser til grenrør, samt rørbend. 3 forskjellige intercoolere, en ifra VAG(Liten), en som passer i M-tech fronten til E36(Medium) og en stoor!(kommer bilder og dimensjoner.) Vakumstasjon ifra E60 M5. Bosch 440cc dyser. Kammer. Arp bolter. Bunnpanne med oljeretur. Boostcontroller. Oljetrykk, turbotrykk og oljetemperaturs målere ifra AutoGauge, ubrukt i esker. Pluss endel deler til. I prisen følger det med en E30 318is motor som sto turbo på.. Var et omsveiset original "grenrør" på. På motoren er de ARP bolter i toppen. Selges helst samlet.. bud over 6500,- Delene står i Vestnes, Møre og Romsdal. Sent from my HTC One using Tapatalk svart reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Store intercoolern er solgt, kan få med forsterket clutch for tillegg i prisen! Kan ta innbytte i e36 bakstilling med diffbrems eller bbs rc090 8" & 9"! Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Opp! Selges i deler!! Må bort! Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 du har vel ikke org el nett med hjerne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Hvis du selger i deler.... hva skal du ha for grenrør med turbo, medium intercooler, 440cc dyser, forsterka clutch, boostcontroller og evt. Kammer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 du har vel ikke org el nett med hjerne ? Har ledningsnett på motoren til E30 Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Hvis du selger i deler.... hva skal du ha for grenrør med turbo, medium intercooler, 440cc dyser, forsterka clutch, boostcontroller og evt. Kammer? Grenrøret er Ikkje ferdig sveist:p hva byr du? Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Nye arp bolter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Hvor mye mangler det å sveise på eksos da? har du downpipe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Nye arp bolter?Vet Ikkje, tviler da dei lå i en isboks som fulgte med Hvor mye mangler det å sveise på eksos da? har du downpipe? Grenrøret er halveis punktet sammen:p har downpipe ja Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 sender deg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå