bmwdan Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Selger mine felger da jeg har mye å gjøre på min bil så får ikke tid til å fikse felgenedisse felgene er ikke så alt for mange av her i verden og ser dødts bra ut på e36,e34,e39de er ikke fine men vis man er flink på å fikse felger så er det et greit utgangspunktden ene felgen har fått seg en skade så den rettes og sveise som man ser på bilde så er det litt å gjøre så tar i mot realistiske bud da folke sikkert er klar over for mye de er verdt i bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdan Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 alle 4 det er felgen som trenger mest rep det er felgen som trenger mest rep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Ikkje for å være frekk! men eg betalte 4000 for disse. Så er ikkje så dyre. Men rå felger. Mine ska brukes på e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdan Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 Gratulere da, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Solgt? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå