StianMLund Skrevet November 30, 2013 Skrevet November 30, 2013 Hallo, lurte på om det var noen som har prøvd å folere listene innvendig i bilen, og eventuelt kan poste et bilde av hvordan det ble. Og hvor de fikk tak i folien. Takk på forhånd Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Tare Jansen Skrevet Desember 1, 2013 Skrevet Desember 1, 2013 Har ikke prøvd på listene, men det er jo bare å prøve så der du jo resultatet fort. Har folie liggende, bare å skrie ut om du vil ha en rull
StianMLund Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Har ikke prøvd på listene, men det er jo bare å prøve så der du jo resultatet fort. Har folie liggende, bare å skrie ut om du vil ha en rull Ja, gjerne! Hvilken farge er det på folien? Og hvor holder du til?
Tare Jansen Skrevet Desember 1, 2013 Skrevet Desember 1, 2013 Jeg har blå halvmatt metalic, og sort carbon. Disse er også boblefrie Jeg bor i Moss..
StianMLund Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Er veldig interresert. Hvor mye skal du ha for det? Og hva tror du blir finest til mitt svarte sports interiør?
Eksos Skrevet Desember 1, 2013 Skrevet Desember 1, 2013 Her har du en med hvit karbonfolie, egentlig litt tøft! På denne ble også lysa i dashen bytta ut, samt mange pærer rundtomkring ...
StianMLund Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Det var faktisk utrolig stilig! Så vel egentlig for meg litt sølvfolie rundt på listene. Få bilen til å se litt nyere ut innvendig. Er så kjedelig med den gamle sletne trefargen som jeg har nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå