Bunnu Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Jeg ønsker å selge helt nye 4 stk. ubrukte Trinity Nordic felger 16" x 7" felger i original emballasje. Jeg kjøpte feil dimensjon på felger fra nettet og må selge dem fordi de ikke passer bilen min. Det følger med bolter og hjulsirkel. 120 x 5 ET 18, passer BMW 5 serie m.fl. selges kun kr 1800,- Annonsert på finn.no med FINN-kode: 45426319 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bunnu Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Felger er fortsatt tilsalgs !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bunnu Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Folkens, veldig billig julegave til deg og dine kjære. Disse felger er fortsatt tilsalgs !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bunnu Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Julegave fortsatt tilsalgs ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå