bergeee Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Hallo. Vurderer salg av min 525tds. bilen er orginalt en 524td med 525tds motor som det er satt på makanisk dieselpumpe som er modefisert til og mate mye diesel. Bilen har m5 bakstilling, er godkjent senket, har svarte DE lykter og sota helle baklykter, veldig fin for rust! er gjort ufattlig mye med motoren. så denne går temlig greit. er også montert sinter clutch. Bilen er eu godkjent i desember. og skal ikke inn til eu for sent 2015 igjen. bilen har powerflex i hel understellet og er god og kjøre. små plukk finnes men jeg tar litt og litt etter som jeg får tid. bilen er ikke pen inn. grått stoff interiør med slitt førersete. bilen selges ikke for under 55 tusen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 listene som mangler ligger inni bilen. blei plukket av under rust leting. dette er en bil som holder ! bilen blir rett som det er flodd regelmessig og eneste som har ryki er differ helt til jeg satt på m5 bakstilling. Bjørn_ove reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 sender du litt meir info og bilder på pm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 Har egentlig ikke så mye mere info. Bilder av hva? ikke noe og skryte av inni. er lyst stoff interiør og takluke:) 3" strake rør med en lyd demper bak. Dieselpumpa har det blitt satt inn noe deler fra cummins pumpe. men er modifisert ytrligere så den ikke har noe maks turtall. Er nå satt i "vintermodus" så pumpa er stilt helt ned så den lader 1,7-1,8 bar. å den ryker og går fremdeles godt:) står en gerret turbo på nå. så t3 flensen er sveisa over en t4 flens pga det sto en større turbo på tidligere men den havarerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Jøss, gamlebilen min jo;) Hatt mykje moro med den bilen der. Og mykje faenskap med den gamle m21'n som sto i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 ja. takk gud ikke det står en m21 i den! m51 motoren virker bunnsolid ! jeg flår og pisker den som bare det og virker som om den bare koser seg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 M51'n i denne er nok solid pga den fekk nye stempel og lager i 2011 eller 2012 ein gong. Han som kjøpte den av meg bygde opp ny motor frå bunnen;) Og han brukte nesten ikkje bilen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Rian Skjølberg Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Vært fint med flere bilder av for eksempel understell og interiør osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Altså. interiøret er klin originalt lyst og skittenent stoff interiør:) under så er det heller ikke noe kult og ta bilder av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 da var bilen eu godkjent i 2 nye år og ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 intresse for bytte i e36 328i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-Haugen Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Jøss lever den ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 intresse for bytte i e36 328i ? Mere info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Jøss lever den ennå?? At den lever ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå