Beivakongen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Noen som har rustfri Høyre bakdør og venstre framskjerm til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Det samme rattet er jeg på utkikk etter selv til min E34, er nesten umulig å få tak i. Ligger mange på Ebay, men orker ikke styret med toll/moms og ja alt det. AdrianK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Har nå fått tak i ratt ute i de store utland,handler masse på ebay og synes ikke det er noe stress;) Men mangler fortsatt dør og skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 hvor holder du til? jeg skal ha både forskjerm og dør. fikk ikke opp bilde av rattet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Ratt har jeg fått tak i nå. Holder til i Nord Trønderlag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flateland Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Har høyre og venstre framskjerm. disse er nye, aldri vært montert:) Holder til i Sigdal i Buskerud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Har høyre og venstre framskjerm. disse er nye, aldri vært montert:) Holder til i Sigdal i Buskerud Har sendt deg pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Har bestemt meg for og kjøpe nytt. Men takk for div tilbud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg