Jokkke Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Heisann. Noen som tar på seg et motorbytte her i Bergen? E39 det er snakk om, motoren som sitter i har defekt topp. Jeg har skaffet meg en brukt M52 motor fra en E36 som skal oppi. Jeg har ikke kunnskap, verktøy eller plass til å skifte motor, så jeg trenger hjelp her. Om noen påtar seg jobben vil de selvfølgelig få penger for strevet. Mvh, Joakim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyBroke Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Har nok ikke mulighet til å gjøre det for deg, men har kanskje mulighet til å hjelpe til hvis du skaffer et sted. Gjorde dette selv i sommer, og den går enda i hvert fall Har torxene du trenger på girkassen. Ellers kommer du langt med et pipenøkkelsett og litt fastnøkler. Så må du jo ha noe å løfte motoren ut og inn med. Tror ikke elefantjekker er så dyre. Husk også at du må bytte over motorfeste og bunnpannen da de er forskjellig på disse motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Halloen! Takker for svar, men nå ser det ut som jeg har fått en til å skifte motor for meg. Har allerede ny bunnpannepakning og motorfester som ligger klart Ellers tusen takk Mvh, Joakim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyBroke Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Bra det løste seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå