Spellemann Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hei! Har en E92 med CIC, og kjøpte meg for en tid tilbake en original Y-kabel til iPhone. Har siden i sommer brukt iPhone 5 med iOS6 og Spotify med stort hell, fått opp info om artist i displayet og kunnet bytte sanger fra rattet. Oppdaterte så etterhvert til iOS7 beta og det funket en stund, men etter en av updatene til betaen funket det ikke lenger å se artistinfo / bytte sanger fra rattet. Etterhvert kom iOS i full release, og etter en stund begynte det å virke igjen på 7.0.3 og en-eller-annen-versjon av spotify. Fikk så en iPhone 5s med 7.0.4 og nå virker det ikke lenger igjen. Jeg regnet med at dette var pga. at jeg hadde ny telefon, så jeg anskaffet meg en iPhone 4 (denne kjører også dessverre 7.0.4 så jeg kan ikke utelukke noe der) men det virker heller ikke på den. Bilen kjenner igjen telefonene, da navnet på telefonene kommer opp som tilkoblet enhet. Samtaler og kontaktlistene virker som de skal (bluetooth), er bare veldig irriterende å måtte bytte sanger fra armlenet. Spørsmålet mitt er egentlig bare om andre har opplevd dette med 7.0.4 eller om det er noe med nåværende Spotify-versjon? Er vel ikke mulig å oppdatere noe via USB eller noe sånt slik at bilen skjønner litt mer av hva som er koblet til? Synes det er litt merkelig at det går fra å ikke virke til å virke og tilbake igjen mellom versjonene.. Per Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Vet dans sliter med det samme av og til, det med både iPhone 5 og IPad mini. Men den kommer igjen som regel dagen etterpå. Fryktelig irriterende. Har kommet og gått litt uansett hvilke versjoner hun bruker tror jeg. Men har funket bra i det siste egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå