Gå til innhold

E39 frontgrill med luftinntak (ringer)

Mantis
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt grill med "brake duct" til e39 m-tech frontfanger?
$%28KGrHqN,!g0E7SuiqL+eBO6oUhl5-w~~60_12

Disse er fra ebay og det eneste jeg finner. Prisen er någet høy (tusenlappen + toll). Kan gjærne kjøpe kun ringene og modifesere selv. Noen som har en anelse? :) Takk.

3854321479_b49dbebfe7_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) Havner nok på over tusenlappen dette her også, og det synes jeg muligens er bittelitt stiv pris for en plastgrill med to aliminumsringer i.
Kanskje noen har noen ideèr til hva jeg kan bruke for å mekke dette her selv?

Her er en kar som viser en jalla-måte, men synes ikke resultatet ble så veldig pent. Skulle fått tak i to skåler av stål muligens med veldig avrundet kant og helst 40-50mm dybde. I tillegg kan de ikke være så store i omkrets.

http://biltema.no/no/Verktoy/Arbeidsbenk-og-oppbevaring/Verktoytavle-og-holder/Magnetskal-193731/
Her er en type skål fra biltema, men ser ut som den har en hank og i tillegg blir 30mm muligens seende veldig dumt ut på bilen da du ser tydelig at dette er hjemmemekka opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt i dag og mens jeg satt å tenkte og kastet blikket bort på anlegget mitt slo det med. Bassporter! En bassport er omtrent identisk med hvordan disse luftehullene ser ut.

100566.jpg

70,- kr per port. Tenker å lage en liten tråden om hvordan man kan mekke dette her \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay har. Søk på "port sub tube" så skal det komme opp i flere varianter og størrelser.
De har noe på norske nettbutikker for bilstereo, men du må gjærne ut med 150,- per port + frakt, og da synes i alle fall jeg at man like greit kan kjøpe grillen for litt mer.

Her er de jeg kjøpte. Rundt 70,- kr for 2 fra england. Tar ikke så lang tid med post fra de britiske øyer og det er jo greit å slippe å vente på "free shipping" fra China som fort kan ta 5-6 uker. Står at disse er 2" bred, altså 7,1cm i omkrets. Nå har ikke jeg målt opp noe særlig, men tror det skal være grei size.

Tenker å grunne dem, lakke med sølv farge (lakke chrome tror jeg ikke jeg mestrer) og gi dem 2-3 strøk med klarlakk kanskje. Blir det seende helt jævlig ut bestiller jeg bare en grill med luftehull i. Kan jo bli spennende å se om det faktisk funker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay har. Søk på "port sub tube" så skal det komme opp i flere varianter og størrelser.

De har noe på norske nettbutikker for bilstereo, men du må gjærne ut med 150,- per port + frakt, og da synes i alle fall jeg at man like greit kan kjøpe grillen for litt mer.

Her er de jeg kjøpte. Rundt 70,- kr for 2 fra england. Tar ikke så lang tid med post fra de britiske øyer og det er jo greit å slippe å vente på "free shipping" fra China som fort kan ta 5-6 uker. Står at disse er 2" bred, altså 7,1cm i omkrets. Nå har ikke jeg målt opp noe særlig, men tror det skal være grei size.

Tenker å grunne dem, lakke med sølv farge (lakke chrome tror jeg ikke jeg mestrer) og gi dem 2-3 strøk med klarlakk kanskje. Blir det seende helt jævlig ut bestiller jeg bare en grill med luftehull i. Kan jo bli spennende å se om det faktisk funker :D

Tenker jeg kjøper Grillen bare, Orker ikke og surre for mye med det.. Men du for legge ut et bilde med resultatet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja nei jeg skal bare mekke sammen noe og blir det bra og seende skikkelig ut så beholder jeg grillen, men blir det seende stusselig ut blir det nok til at jeg bare bestiller meg en grill til våren :) Gøy å ha noe å pussle med på vinterstid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...