swapyboy Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hei!Etter mye leting og spørsmålsrunder kom jeg meg ikke så mye lengre enn der jeg var..Trenger hjelp til å finne ut hvilken dimensjoner jeg trenger for og holde meg til kravene til statens vegvesen.Hvor mange tommer og hvilken dekkdimensjon kan jeg ha på min bmw e34?Hvor bred kan di være?Hvilket inpress?Kan jeg ha forskjellige bredder fram og bak?Eks: fram 8,5 bred 18" et15 Bak 9,5 bred 18" et 20Og er det låvlig med noe som helst strekk på dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordang Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Fikk akkurat godkjent 235 35 19 og 265 30 19 i vognkort på min 525 tds touring 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Min er godkjent med 8.5" og 10" x17" felger ET20. Så lenge felgkanten ikke stikker utenfor skjermen så er vell dekkstrekk lov inntill en viss grad. Dette kan en bilsakjyndig hos SVV svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå