mege34 Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 Eg har kjøpt ny tempsensor til bilen (e34 525tds) og tenkte å bytte Denne siden nålen i dash er dau.. Det har den vært siden jeg fikk bilen og fikk da beskjed om at d måtte være sensoren siden måleren var blitt byttet. Kan noen bekrefte/avkrefte at det er den som står under cyl 4 sett forfra ? Var nettop ute og tok en instrument cluster test eller ka d heter sånn når du holder inne nullstilleren til tripteller og så slår på hakk 1på tenning, då lå også nålen dødt? :s hadde trodd den skulle sprette opp på lik linje med alle de andre ? sendt from my unicorn using tapatalk
Hefre auto Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 Sjekk om den måleren er montert riktig. Usikker på hvor sensoren ligger men høres ikkje utenkeligt ut at den er under cyl 4.
Pesslaad Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 Er den som står lengst inn/nærmest torpedoveggen
mege34 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Skrevet Desember 5, 2013 Er den som står lengst inn/nærmest torpedoveggen ok da er det ikke den jeg trodde det var! Sjekk om den måleren er montert riktig. Usikker på hvor sensoren ligger men høres ikkje utenkeligt ut at den er under cyl 4. har aldri hatt det ute. er det noe jeg "burde" se uten at jeg er noe mester på elektronik? takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå