m2r Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 Noen som har noen tanker eller fakta om hvilke av disse som er som har et rimelig greit forbruk, og som ikke er alt for dyr å forsikre? evt. tips for emner med dette alt besvart eller andre nettsider?
2000Touring Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 Sett denne? http://www.carinf.com/en/7ef02458.html Scroll ned til rett bil og gå inn på info, da får du opp forbruket og specs. Bile med liten dieselmotor er vel det som bruker minst og er billigst å forsikre tenker jeg...
m2r Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Skrevet Desember 5, 2013 Toppers! Hehe ja kan vell tenke meg det samme, muligens en smule dumt formulert fra min side.
JulianS Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Min erfaring er at e90 kan bruke mer hvis begge bilene blir plaga litt, e90 har mye mer effekt på høyere turtall (hvertfall 320), mens e46'en har masse moment på lavere turtall og kan kjøres på lavt turtall. E90'en må jages litt mer.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå