Fex Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hei, selger bilen min til fordel for boligkjøp. Selges derfor meget rimelig! Bmw e87 116i km 81 000 pris 119000 Er en orginal M-sport Shadowline. med det meste av utstyr som M-pakken, sportseter HIFI- pakken med aux osv. bare å ta kontakt ved spørsmål. tlf: 91812174 (Flere bilder kommer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fex Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Vestfold, 3090 Hof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Meget interressant dette,men ble litt skeptisk når jeg leste trådene dine! Denne du brukte radiatortett på? Rent salg du er ute etter,eller vurdere du innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fex Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Meget interressant dette,men ble litt skeptisk når jeg leste trådene dine! Denne du brukte radiatortett på? Rent salg du er ute etter,eller vurdere du innbytte? Det var på en gammel e36 316i. hadde aldri puttet noe sånt på en såpass ny bil. innbytte kan være en mulighet. men da i mye billigere bil. (om du ser på den tråden så er den fra 2011. Denne kjøpte jeg selv i 2013) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fex Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Men alt vurderes kom gjerne med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Dette noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fex Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 så veldig fristende ut! men den er nok alt for fin som bruksbil ja og skal kjøpe bolig, så må nok dessverre prioritere litt biligere bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå