mekkern92 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Hei hei! Skjekker innteresse for mitt bane bil prosjekt, da tid og penger ikke strekker til! 1987 mod e30 320 coupe! Motor : M50B25 ( kan medfølge turbo og turbo grenrør ved kjapp handel! ) Understell : justerbart senke sett ( helt nytt. Ikke kjørt en meter med ) Det meste av understell er byttet og er nytt! Driverk : org 320 Karosseri : helt ok for rust, et hull i fotbrønn h/f og et par små hull i bagasjerommet. Ellers meget bra! Drivstoff system : fuel cell, bosch 044 pumpe! Det som gjenstår er små montering og oppkobling av motor! Står i Skien / Telemark! Pris ca 20, billigere ved hurtig handel, da jeg må selge den så fort som mulig ! Ta kontakt til alle døgnets tider, så svarer jeg så fort jeg har mulighet! Mvh Marius evo course2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 kan også selge deler ! ta kontakjt om du trenger: justerbart, turbo,motor osv ! alt selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissand Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Solgt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå