motormania Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 hei. har drevet og ryddet litt i fjøsen og har lyst og kvitte med noen deler fra et e30 prosjekt jeg hadde som er solgt. m50b25 plokket heilt i småbiter da jeg hadde tenkt og bygge turbomotor med smidd innmat. motoren var gått 200ca og kommer fra en e34 så har rette bunnpanna for og sette den i e30. eneste jeg fikk gjort var og få rettplanet toppen i cnc maskin. delene ser bra ut så her kan man enten bygge turbomotor eller kjøpe nye pakninger, tettninger og stempelringer og få seg en bra orginal 2,5l. har en getrag 262 5trinns som sto på m20b25en jeg hadde i e30en. funket fint da. mangler spakstell og slavesylinder, tårnstag til e30 i motorrom i polert alu liten bremsekraftforsterker som man visst nok må ha for og sette m50motor i e30 har også den store zinterclutch lamell helt ny, har ikke trykkplate har sikkert noen flere småting til e30. ønsker helst og selge alt samlet for en fin julepris. hadde håpet på 5000kr for alt (ga 5500kr for kun motoren og 1000kr for planinga) delene befinner seg i saltdal i nordland og ser helst at kjøper kommer og ser på delene og henter de her, men om kjøper ordner med frakt og forhåndsbetaler kan de sendes. kan sende bilde av delene. ta gjerne kontakt på tlf 99379720 da jeg meget skjelden er på dette forumet.
motormania Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Skrevet Desember 8, 2013 kan jo også nevne at det ikke er vanos
Hzh Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 bilder å pris for clutchen ? mere info om den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå