knut811 Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 (endret) Hei.Bilen det gjelder en en 2003 mod BMW e46 318d m47d20.Har nå endelig fått tatt diagnose på Bmwn og fått opp 3 feilkoder:56 - radiatorgrill8 - glødepluggmodul styrekrets65 - kontroll ladtrykkreguleringKan legge til at jeg nylig har byttet olje, oljefilter, glødeplugger, og dieselfilter.Problemet med fuskingen har jeg hatt ei stund, og kommer ei gang iblant. Den fusker da rundt 1700-1900 omdreininger. Mister liksom litt kraft og må gi ganske mye gass før den øker turtallet.Håper noen kan ha vært borti dette før og kan ha noen tips? Mvh knut Endret Desember 10, 2013 av knut811
knut811 Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Ingen som har noen tips?Kikka litt på det igår, og fant da ut at det virker ikke som wastegate'n justerer seg. Har ikke så greie på dette jeg, meen dette staget fra wastegate'n til turbon skal vel justere seg. Så på det mens en kompis rusa opp bilen, men rører ikke på seg i det hele tatt. Men prøver jeg å flytte på staget manuelt så er det lett å røre på, så kan vel ikke være der problemet ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå