Positiv Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hei Trenger pinnenene/nålene til et e34 speedometer som går til hastighet, turteller, temp. bensin og økonomimåler. Så om man har et meter liggende, som er ute av drift, ønsker jeg og kjøpe som nevnt. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36M3 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Har til diesel, men er samme funksjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 jeg har ett som fungerer fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Du har pm MortenX5. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Trenger kun Nålene, Chris2pher Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har et fint delespeedo, fungerte fint når jeg plukket det ut, men det har ligget noen år så om du betaler frakt er det ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Hei Trenger kun nålene, som skal brukes på et annet speedometer enn e34. Så om en eller annen har et speedometer som er defekt, men med hele og pene nåler, er jeg interessert i og kjøpe de. Kun napp de av meteret, og send de i en konvelutt. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå