Haakon666 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Selger mitt prosjekt da jeg ikke har garasje lenger . Sitter borbet a felger på den . 2,8 l motor med 2,5 topp går meget bra , bilen er godkjent senket i vognkort , m teck vinge , ny alu radiator , nye politan foringer fram , nye bruer , nye lykter , følger med sorte de lykter også , nytt tårn stagg , short shift , m matter , m gir kule , navi , sort skin sports intr , ++++++++ må hentes på henger + ett lass med deler . Det må kobles opp motor og bremser før man kan ta en test tur Selges ikke under 25000 da den har en selvkost på 100,000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon666 Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Bilder kan sendes på MMS da jeg ikke klarer og legge di inn her . KUN seriøse henvendelser av folk som har penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon666 Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Lettest og treffe på 90106130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå