gjessing Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 jeg vil tro 4-hjulskontroll er det som løser problemet her. det kan oppstå lyder ved feil spissing. er det kanskje et dekk som er litt mer slitent enn de andre?
Kure Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Holder også en finger på hjullager. Venstre foran
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Skrevet Januar 1, 2014 (endret) Har som sagt byttet venstre foran. Men i dag løste jeg problemet! Skulle bytte skiver foran da det var kast i v. skive foran. Da jeg holdt på på høyre side så snurret jeg på hjulet først, uten at det kom noen lyder. Prøvde å legge vekt på osv... men når jeg hadde løsnet skiva og snurret på navet så kom det en fæl lyd. Tok frem avtrekkeren og fikk det av, viste seg å være knusk tørt i ytterste del. Jeg satt på det gamle fra venstre side og vips! så var lyden vekke. Takk for alle forsøk på å hjelpe! Nå står lappen på tur om 20 dager, og jeg har en bil i orden. Det er goodshit. Edit: Hvordan har det seg at lageret kun lagde lyder når det var lite belastning og helt stille ved store belastninger? Endret Januar 1, 2014 av niklashjh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå