Gå til innhold

e30 touring V8 billig

morgan93
 Share

Anbefalte innlegg

pris ant 12000/bud      ikke mye jobb for å få skilter på den igjen.

velger da å selge mitt e30 touring prosjekt da jeg har gått over til japse,

selger da en e30 320 touring i meget god stand rullende chassi!

har en m60b40 som jeg tenkte å ha neddi men da jeg har handla japse blir den prioritert istedenfor,

er også med sommer å vinter dekk.

bilen står nå ganske ribbet pga rust sveising så bilen blir bare mer å mer rustfri for hver dag som går,

har nå kappet ut batterikasse å sveiset inn nytt stål samt en plate under lykt skal gjøres det sammen på andre siden i nærmeste framtid,

er ett lite hull nede ved beinplass på fører side foran som også blir sveiset før salg så da er den 90% rustfri,

har alt utenom passasjer sete å teppe da dette var helt råttent etter forige eier som hadde hund i den gode gamle bilen desverre,

jeg kan fint montere det som er ønsket før evntuelt salgs, sitter powerflex i forstilling å 30/60 senk på bilen vis jeg ikke husker helt feil,

bilen er en 1988 modell å ser meget bra ut fargen er rød å ikke så solbleika som er standar på en rød gammel bil,

på motor følger det med automat kasse starter å lednett

må beklage litt dårlig annonse men er det noe du lurer på er det lettest å nå meg på 47612099 sender helst bilder på mms da alle bildene er på tlf så her er det bare å rope ut,   MVH Morgan Bergmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...