morgan93 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 pris ant 12000/bud ikke mye jobb for å få skilter på den igjen. velger da å selge mitt e30 touring prosjekt da jeg har gått over til japse, selger da en e30 320 touring i meget god stand rullende chassi! har en m60b40 som jeg tenkte å ha neddi men da jeg har handla japse blir den prioritert istedenfor, er også med sommer å vinter dekk. bilen står nå ganske ribbet pga rust sveising så bilen blir bare mer å mer rustfri for hver dag som går, har nå kappet ut batterikasse å sveiset inn nytt stål samt en plate under lykt skal gjøres det sammen på andre siden i nærmeste framtid, er ett lite hull nede ved beinplass på fører side foran som også blir sveiset før salg så da er den 90% rustfri, har alt utenom passasjer sete å teppe da dette var helt råttent etter forige eier som hadde hund i den gode gamle bilen desverre, jeg kan fint montere det som er ønsket før evntuelt salgs, sitter powerflex i forstilling å 30/60 senk på bilen vis jeg ikke husker helt feil, bilen er en 1988 modell å ser meget bra ut fargen er rød å ikke så solbleika som er standar på en rød gammel bil, på motor følger det med automat kasse starter å lednett må beklage litt dårlig annonse men er det noe du lurer på er det lettest å nå meg på 47612099 sender helst bilder på mms da alle bildene er på tlf så her er det bare å rope ut, MVH Morgan Bergmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Bilen står i lillehammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Ingen interiserte der ute? Skilter står på bilen per dags dato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Sendes på mms/mail helst kan prøve å få lastet opp noen iløpet av helga men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatlandracing Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå