steinsus Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Selger en 1991 e30 320i CAB mad masse nye deler, noe montering gjenstår. Tok den i bytte på noe annet, står på Notodden, Selges 35.000,- Her er info fra forrige eier: http://bimmers.no/topic/764475-vurderer-salg-av-min-320-cab-facelift-bud/?hl=adrian Trenger desperat plassen. Kan selges billigere uten felgene. Vh. Stein Susrud 993 10 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Kan selges billigere uten hjula ved rask henting da jeg trenger plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentwi Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Bytte i Audi a6 1.8t quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Er bilen EU-godkjent og hva er tilstand på bilen per idag? Er motor og drivverk bra? Utbedret noe feil etter forrige eier osv?? Evt bilder innvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Skal vi se her, bytte i A6 er ikke aktuellt. Bilen er ikke EU ok, den er delvis montert etter bytte av teppe og ny cab, litt interiør montering gjenstår. Motor fusker der den står nå så den trenger å gåes over. Det lille jeg har kjørt den (flytting og opp/ned av henger osv.) så virker den veldig tight og fin i understell og gear. Eksoanlegget ligger ved siden av bilen og må monteres, det er vel i grove trekk det som gjenstår, ja og en grundig vask og polering selvfølgelig. Det er lakkbobler på falsen til begge bakskjermene så der er det rust i anmarsj, og litt rundt den ene baklykta. Skinninteriørest er helt og fint men trenger en touch-up for å bli strøkent igjen. Bilen står bortlagret for tiden men skal se om jeg kan trylle frem noen interiørbilder etterhvert. Ved henting nå i romjula så kan den slippes avgårde for 29.000,- uten felgene på bildet. Vh. Stein 99310944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hvilken farge har denne bilen originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Calypsorot heter fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Takk Adrian ! Ha et riktig godt nytt år alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Da er den solgt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg