mr.r0nning Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hei! Noen som har greie på forsikring? Tenker å forsikre en 318ci 04 mod, med 143hk. Planen er å forsikre denne på fattern, altså med 50% bonus. Regner med at del-kasko er det mest fornuftige her, eller? Hva er beste løsning? - ringe rundt å forhøre meg med forskjellige selskaper? Det ryktes at jeg vil lande på ihvertfall 12k i året, kan dette stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Finn ut listeprisen på bilen din i fall du skulle være uheldig. Mener det at det er Ingen vits å betale en hel masse i året om du får igjen 30k for bilen hvis den blir smadra.Da kan du heller spare over litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har min 2005 E46 330CI på fattern. 7400kr i året, full kasko og fri kjørelengde! Det vil si at du absolutt burde høre med forskjellige selskaper når det gjelder den bilen, hvis 12K er det beste du har fått til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå