Gå til innhold

Dension Gateway Pro DAB for E39

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et sett Dension Gateway Pro DAB som skal passe tim min 525DAT E39 2003 med 16:9 skjerm. Har koblet alt, men får ikke opp noe på skjermen.

Er det noe annet som må gjøres enn å bruke medfølgenede kabelsett. Skal selvfølgelig sjekke med leverandøren, men regner med at jeg får bedre svar fra entusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er DSP? Har hele orginale pakken med navigasjon, cd-veksler, sub, osv. Koblet ut cd-veksleren, og fikk kontakt med gateway'en, kan spille av fra tlf med BT. Får ikke inn radio ennå(har ikke montert antennen skikkelig), men rgner med at det er OK når det er gjort. Skal inn til Bilradiospesialisten på Sandnes for å få sjekke om alt er som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant utav problemet. Bilradiospesialisten Sandnes tok inn bilen for å sjekke. Brukte 1 time, kostnad kr 0,-. Var en litt vanskelig sak dette.

Ved en tilfeldighet oppdaget jeg en ny meny, som ikke er tatt med i en eller så dårlig manual fra produsenten(Dension). Under telefon, setting, fant jeg en meny som heter Volumes. Her kan jeg stille inn nivå på pre-amp. fra -15 til +15. Standard verdi er satt til 0, som var litt for høyt nivå for mitt orginale BMW anlegg(forsterker og radio bak på venstre side). Satte pre-amp for USB til -2: CD kvalitet på lyden, all skurring borte :-). Skal en tur innom butikken idag, slik at de får dokumentere menyene for evt. å sende oppdatering til Dension sine manualer. Roser opptreden til Bilradiospesialisten Sandnes, ungt, sakligt og imøtekommende personale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...